Stoere mannen, snowboarden en juf! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Roos Kruger - WaarBenJij.nu Stoere mannen, snowboarden en juf! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Roos Kruger - WaarBenJij.nu

Stoere mannen, snowboarden en juf!

Door: roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

04 Juli 2010 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Lieve jullie!
Weer wat meegemaakt!! Een paar weekenden geleden zijn james en ik met mijn collegas naar een rugby wedstrijd geweest. Helemaal cool het team van Nieuw Zeeland tegen Wales. In het begin de hakka, jeej ook in het echt gezien!! Stoer hoor gekke bekken trekken tegen de tegenpartij :P! Het was een speciale wedstrijd omdat het stadion ging sluiten dus op het einde vuurwerk. Echt een topavond in Duneden :)!! Verder heel druk met werken, heb nu echt veel uren dus fulltime aan het werk. Nog steeds zelfde baan en heb het prima naar mn zin! Daarnaast heel hard aan het snowboarden :) het gaat steeds beter, merk echt dat ik aan het leren ben. Jeej!! Kan nu ook van de stijle met goede bochtjes :P! Nu alleen werken aan mn snelheid!! Een paar dagen geleden ladiesnight gehad, gezellig!! Zelfs in de limo naar een bar gereden..(twee straten verderop..tja queenstown is niet zo groot :P had ik al gezegt dat er hier geen stoplichten zijn???:P) Ennuh toen had ik een mail van de school waar ik vorig jaar 2 maanden gewerkt heb..ze zoeken een juf voor groep 3..en ze willen mij daar graag voor hebben!!!! Woooooooow..dus ik als gelukshebbend meisje ben nu juf van groep 3!!! Dat betekend dat ik op 14 augustus terug ben in nederland!! Wow...knuffels zijn helemaal welkom dan!! :D ik heb echt geluk gehad met dat..tis op het moment echt moeilijk om een baan te vinden..pff!!
Nu nog de laatste anderhalve maand genieten van snowboarden, werk en natuurlijk James!!!!! En al mn vrienden hier :D en daarna jullie allemaal weer zien!!

Nou superdikke kussen vanuit Nieuw Zeeland!!

• 04 Juli 2010 - 11:36

Violet:

14 augustus terug? mij mailen dan slimme drol:P!!!
    Dan ga ik een kamertje zoeken in Amsterdam

Geniet er nog van liefie Xx

• 04 Juli 2010 - 16:04

Jos En Jody:

Ha lieve juf Roos,

Helemaal niet erg hoor dat je terug komt!!

Kusjes

• 04 Juli 2010 - 16:40

Carlijn :

Hi Roos!

Leuk om weer wat van je te lezen! En gefeliciteerd met je baan, wat een geluk..!!

Veel plezier nog even, geniet ervan!

xx

• 04 Juli 2010 - 18:01

Lotte:

ik ben jaloers!! haha, nee ik gun je die baan van harte! Wat super fijn! en ook ERG fijn dat je binnenkort weer terug in NL bent! Heb er zin in! geniet van de komende tijd! xx

• 04 Juli 2010 - 21:14

Anne:

Lieve schat!
    Wat een leuke verhalen allemaal weer en wat fijn dat je terug komt! dat is toch wel eerder dan verwacht. Maar een baan is natuurlijk altijd een goed reden!!
    Heerlijk om je weer een knuffel te kunnen geven.
    Geniet nog ff van je tijd en de omgeving, vrienden en vriendje natuurlijk!

Kusje

• 05 Juli 2010 - 04:49

Joyce:

Meisje wohow zo snel al, beter!! Super relaxed dat je weer terug komt hoor chickie. Mooi op tijd voor die witlofovenschotel!

Cu soon!!

Liefs Joyce

• 05 Juli 2010 - 05:54

Femke:

Haj dinnetje,

Klinkt weer helemaal top allemaal! Enneh, dus officieel juffie nu, wat leuk :D

Spannend in Augustus aan de bak ik je eigen klas, leuk leuk leuk!
    Geniet nog even deze (nu in één keer) nog korte tijd.

Kuss en Knuff

• 05 Juli 2010 - 08:54

Xaressa:

Wat een leuke foto's weer:D Ziet er errug gezellig uit! Heb je gewoon je eigen snowboardjas en broek daar? Hoeveel past er in je tas hey?:O
    En vet die rugby wedstrijd! Snapte je het een beetje? Is wel een moeilijk spelletje he!
    Fijn om je snel weer terug te hebben:)
    Kussieee

• 09 Juli 2010 - 10:53

Shirley:

Het aftellen kan gaan beginnen voor we je weer in de armen kunnen sluiten!

Geniet nog lekker en verheug je op het volgende:D

dikke kus

• 10 Juli 2010 - 11:43

Christine:

Lieve Roos, Wat fantastisch dat je meteen al een baan hebt!!
    Bofkont!! En neem je James ook mee naar huis?Zou toch wel gezellig zijn! Geniet er nog maar effe van en tot gauw weer!
    XXX
    Christine

• 10 Juli 2010 - 11:45

Oma Boukje:

Lief Roosje bofkont.
    Geweldig al die berichten vanuit Nieuw Zeeland! Heerlijk dat je 14 augustus weer thuiskomt. Geniet nog even volop!
    Tot ziens,
    Oma Boukje
    X0X0

• 10 Juli 2010 - 17:53

Janou:

Gefeliciteerd met je baan als juf:-D En leuk dat je dan weer terugkomt! Geniet er nog maar van!
    liefs Janou

• 13 Juli 2010 - 19:22

Margreeth:

Roos, misschien een beetje laat, maar bij deze, van harte gefeliciteerd met je baan, bofkont.
    Geniet nog een poosje van je verblijf daarginds, veel plezier ook met James, dat wordt huilen.

• 21 Juli 2010 - 11:13

Marieke:

Hey tegenvoeter (nu nog wel),

Er wordt hier al uitgekeken naar je terugkomst, maar geniet nog maar even van je leventje in NZ. Nog niet aftellen hoor...dat komt in de laatste week wel:-(
    Enne...supergefeliciteerd met je baan!

• 21 Juli 2010 - 13:28

Ans En Vic:

Haa lieverd,

Wij weer terug van t warme Spanje. En heeeel fijn dat je t zo goed hebt én dat je fijn weer terugkomt!! Geniet ze nog.

XXX liefs Vic en Ans

• 09 Augustus 2010 - 19:25

Arno:

Hey roos

toppie dat je een baan hebt aangeboden gekregen is inderdaad een moeilijke tijd voor baantjes.

Nog een paar daagjes en dan ben je thuis. zal flink afkikken worden.

grx