Fiji - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Roos Kruger - WaarBenJij.nu Fiji - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Roos Kruger - WaarBenJij.nu

Fiji

Door: roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

12 Mei 2010 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Haai allemaal!!
Ik weet het..een beetje laat..maarr ik ga jullie toch even vertellen over fiji :P! Alweer twee weken geleden zijn we daar naartoe gegaan..echt wauw!! We kwamen dr aan en het was gelijk super heet!! pffff...echt suriname temperatuur. We hadden een nachtje op het mainisland..en toen door naar de yasawa eilanden. We hadden een pas geboekt waarmee we eilanden konden hoppen, op de boot moest je kiezen waar je heen wilde, dus we hebben toen ons eerste eiland uitgekozen. Heerlijk warm op het strand, gelijk een kokosnooit gekregen om te drinken en te proeven, het heerlijke vakantie gevoel was aanwezig ;)! Heel leuk, want alle mensen van fiji dragen bloemenbloesjes en bloemen in hun haar, er lag zelfs een bloem op ons bed te wachten.
Op elk eiland hebben ze savonds een entertainmentding..de bulaboys (ingeoliede gespierde mannen in rieten rokken) die voor je dansen! Niet verkeerd moet ik toegeven :P! Op een eiland deden ze ook een vuurdans :). Op het eerste eiland zijn we 2 nachtjes gebleven, het was daar echt gezellig! Daarna 1 nachtje op een ander eiland. Heel jammer...want we hadden de avond ervoor een weerdans gedaan...nou die doe ik dus nooit meer!! Het heeft de hele dag geregend :(. Ik mag niet klagen..want het heeft in totaal maar 1 dag geregend..maar toch..:P Ook hebben we met haaien gesnorkeld!! Hoe hip is dat? Ze waren rond de 1m :) de gids dook naar de bodem..greep een vis..maakte hem dood..en voerde hem aan de haaien, wow!
En natuurlijk hebben we weer allemaal gezellige mensen ontmoet..en heerlijk genoten op het strand :P boekje dr bij...kokosnoot...je begrijpt ultiem :P!!

En nu ik dit verhaaltje schrijf ben ik in queenstown..lotte waar ben je nou?? :P!! Na fiji zijn we naar melbourne geweest..daar ook nog een paar leuke dagen gehad :)! En daarna moest ik lotte uitzwaaien..moet toegeven. Moest ik even slikken!! Maarrr lotte wilde graag naar huis..dus dat voelt goed :)! Ik ben toen een nachtje in het hostel geweest waar we in het begin gewerkt hebben, dus daar kende ik ook allemaal mensen, helemaal leuk! En toen terug naar queenstown :)!! het was heel leuk om iedereen weer te zien! Nu mn best doen om veel te werken..tis erg rustig dus het werkt niet echt met de uren..maar over een paar weken gaat het helemaal goed komen!!

superdikke kuss!!

  • 12 Mei 2010 - 07:03

    Vic En Ans:

    Haaa lieverd,

    Dat ziet er weer exotisch uit zeg!!Ondertussen zit je te wachten op de wintersport, gek hè! Ik hoop dat je spulletjes aankomen......!!! Ik hoop dat ik je stem weer gauw kan horen.
    Doe je voorzichtig? XXXX mamma

  • 12 Mei 2010 - 09:45

    Joyce:

    Hai meisje

    Had je foto's al gezien op je hyves, maar nu met verhaaltje dr bij is zoveel leuker :D

    Chick ook al ben je nu alleen, veel plezier en mooie dingen ontdekken he!!

    Liefs Joyce

  • 12 Mei 2010 - 12:00

    Xaressa:

    Darling! I just came back from london and i must say, that language is fabulous! Funny that your boyfriend is having that kind of accent!;) How are you two doing? havin' fun?

    Nu 'helemaal alleen' aan de andere kant van de wereld! Gelukkig heb je zo te horen veeeel vrienden gemaakt dus klinkt helemaal leuk!
    Doe de groetjes aan de sneeuw daar, snowboard-maatje!:D

    Dikke kusss X.

  • 12 Mei 2010 - 12:02

    Femke:

    Haj dinnetje,

    Leuk een verhaal bij de foto's! Zat er al op te wachten :)

    Spannend nu alleen zeg! Wel lekker toch? Even tot jezelf komen :)
    Gelukkig ken je wel een paar mensen, dus helemaal alleen ben je niet ;)

    Have fun meisje!

    Dikke kuss en knuff

  • 12 Mei 2010 - 13:20

    Lous:

    Je verhaal is cool en ik ga je mailen, das leuker!

    Dikke kussss mij

  • 12 Mei 2010 - 18:49

    Shirtjuh:

    Haaj lieve Roos!

    Jeetje toch zoals ik zie moet ik ook maar een keer naar Fiji!

    Mis je ons daar nog een beetje of kan je niet wachten tot je op je board kan staan!

    Ik weet 1 ding als je terug bent gaan we keihard feesten met alle girls en eventueel boys!

    niet nog langer wegblijven hoor!!

    xx

  • 12 Mei 2010 - 18:54

    Gert:

    ga zo door Roos!!

    Gert.

  • 12 Mei 2010 - 19:54

    Anne:

    Chicka!!!
    T klinkt weer he-le-maal geweldig! De foto's zijn prachtig en aan je verhalen te horen was dat het ook! Helemaal super! Geniet er nog lekker van en we zien je wel wanneer we je zien:P

    Kusje van mijjjj!

  • 12 Mei 2010 - 20:25

    Jos En Jody:

    Ha die lieve Roos,

    Had je toch niet willen missen zeker dat Tropische Bounty gevoel. En laat de sneeuw nu maar komen bij jou, wij wachten al veel te lang op de zon.

    Dikke kus.

  • 13 Mei 2010 - 08:19

    Margreeth:

    Hallo Roos,

    Fijn dat we van jouw verhalen kunnen blijven genieten, ik wens je veel plezier de komende periode in NZ, veel sneeuw en daarbij horende geneugten. Wij genieten hier van Lotte, het is weer heel fijn om haar bij ons te hebben.

  • 13 Mei 2010 - 10:00

    Meis:

    Heee Roos,

    superfijn dat het zo leuk is! Mooie foto's en veel plezier op wintersport daar!

    Heel veel kusjes,Meis.

  • 13 Mei 2010 - 10:06

    Oma Boukje:

    Ha, lieve Roos,
    Wij genieten van je reisverslagen. Allemaal super, wat je ziet en meemaakt. Maaaaar, kon je maar even overkomen voor een dikke knuffel, dan mag je weer teruggaan.
    Dikke knuffel en zoenen van Oma Boukje en Wim. XoXoX.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Roos

Samen met Lotte ga ik reizen en werken door Australië, Nieuw Zeeland, Singapore en Fiji!! We hebben er superveel zin in :D! Op deze site zal ik jullie op de hoogte houden van alles wat er gebeurd.

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 33836

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2009 - 12 Augustus 2010

Singapore, Australie, Nieuw Zeeland en Fiji!!

Landen bezocht: