verjaardag, werken en snowboarden - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Roos Kruger - WaarBenJij.nu verjaardag, werken en snowboarden - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Roos Kruger - WaarBenJij.nu

verjaardag, werken en snowboarden

Door: roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

10 Juni 2010 | Nieuw Zeeland, Queenstown

haaaai allemaal!!
Zo het is alweer een tijdje geleden dat ik een verhaaltje heb geschreven..duss ik dacht laat ik het weer eens doen :)!!
Ik woon nu in een flat met 5 andere mensen :D heb een kamer samen met een frans meisje..izzy!! Helemaal gezellig!! Ook de rest van de flat is heel erg leuk, dus een goede plek om te wonen. Ik zal een paar fotos meesturen natuurlijk :D Ik werk nog steeds bij het pizzarestaurant, winnies. Het was erg rustig..maar gelukkig begint het nu op te pikken. Ik krijg gelukkig veel uren, dus dat is fijn!
En dan..mijn verjaardag!! Raar hoor om zo ver weg te zijn...aanrader om het gewoon thuis te doen :P Maarrrr ik heb het wel superleuk gehad!! We hebben met de hele flat lasagna gegeten...ik mocht kiezen!! haha heerlijk. Daarna zijn we naar de ijsbar geweest. Ik was daar nog nooit geweest, dus helemaal leuk om daar ook een te zijn. De hele bar is van ijs gemaakt..zelfs de glazen zijn van ijs!!! hihi, leukleuk!! Daarna naar winnies geweest om lekker te feesten.
Verder ben ik maandag voor het eerst wezen snowboarden :)!!! Heel leuk om te gaan..maar het weer zat niet mee...veel sneeuw dus ik kon niet zien waar ik heenging..minder leuk :P Zaterdag ga ik weer!! Hopen dat het dan ietsje beter gaat. Heb mijn eigen snowboard gekocht, heeeeeeeel mooi :) en ik ga hem heel veel gebruiken!!

haha de verhaaltjes blijven nu een beetje kort..omdat ik niet zoveel nieuws meemaak, maar ik hoop dat jullie het blijven lezen! En de fotos helpen natuurlijk ook :D

dankjulliewel voor alle verjaardagswensen!!! :D

superdikke kusss van mij

  • 10 Juni 2010 - 06:26

    Xaressa:

    Wajooo gewoon een eigen huis! Wat een luxe man!! Het ziet er echt geweldig uit! En je snowboard is inderdaad een pareltje..
    Board ze!:D xxxxx

  • 10 Juni 2010 - 06:29

    Neddy:

    Hey Roos,

    leuk om te lezen!!

    Ennuh nog gefeliciteerd, zou altijd slecht zijn in t onthouden van data! * schaam!!

    Xxx neddy

  • 10 Juni 2010 - 07:51

    Jos En Jody:

    Ha lieve Roos,

    Je komt toch wel weer thuis toch???
    Je krijgt het steeds beter voor elkaar.

    Dikke kus.

  • 10 Juni 2010 - 08:21

    Anne:

    Haajhaaj poppetje!!
    Haha het eerste wat ik dacht toen ik je kamer zag: That's Roos:D haha is te vergelijken met je oude kamer:P
    Wat fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad!
    Al zijn de verhaaltjes niet meer zo lang ze zijn superleuk om te lezen!

    kusje

    Hihi en ik ga ook lasagna eten op mijn verjaardag:P

  • 10 Juni 2010 - 10:42

    Lotte:

    nice nice! Wat goed dat je al kunt snowboarden! Ik had het van James idd al begrepen! heeft hij de verjaardagskus overgebracht?! En de verschillen heb ik gevonden hoor ;) geniet ervan!

  • 10 Juni 2010 - 11:02

    Joyce:

    Chick wat leuk om weer wat van je te lezen, was ook wel weer echt tijd hoor :O Super om de foto's te bekijken, nice!!! En we missen je echt meisje, kom in oktober maar gewoon lekker terug!!

    Tot dan!!!

    Koesje

  • 11 Juni 2010 - 06:47

    Vic & Ans:

    Haa lieverd,

    Leuk om je foto's weer te zien, het ziet er leuk uit! En je kan mooi invlechten zie ik, volgens plaatselijke mode toch?
    Succes met alle kou en sneeuw!

    XX liefs en kusjes Vic + Ans

  • 13 Juni 2010 - 19:39

    Margreeth:

    Hai Roos,

    nog van harte gefeliciteerd, hard werken? maar gelukkig ook veel plezier, Roos, geniet er van.

  • 01 Juli 2010 - 17:48

    Christine:

    Hi Roos, wat een gezellige foto's. En zo lekker fris. Wij hebben hier nu een hittegolf, dus alleen maar ijs om te eten.
    Je gaat steeds meer op Ans lijken, zie ik op veel foto's. Wees er maar trots op!!
    XXX
    Groetjes, ook van Annemarie, Sophie en Karel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Roos

Samen met Lotte ga ik reizen en werken door Australië, Nieuw Zeeland, Singapore en Fiji!! We hebben er superveel zin in :D! Op deze site zal ik jullie op de hoogte houden van alles wat er gebeurd.

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 688
Totaal aantal bezoekers 33835

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2009 - 12 Augustus 2010

Singapore, Australie, Nieuw Zeeland en Fiji!!

Landen bezocht: